luxusní nabytek reaction facebook luxusni nabytek reaction blog


» REKLAMAČNÍ PODMÍNKY
REKLAMAČNÍ PODMÍNKY

I. Obecná ustanovení

Reklamační řád popisuje obchodní spolupráci mezi kupujícím a fy. REACTION s.r.o. (Dále prodávající). Kupující je povinen seznámit se s Reklamačním řádem a Všeobecnými obchodními podmínkami před objednáním zboží. Kupující převzetím zboží od prodávajícího souhlasí s níže uvedeným Reklamačním řádem. V případě, že zboží není odebráno osobně, rozumí se převzetím zboží okamžik jeho předání prvnímu přepravci. Jako doklad o záruce slouží faktura, záruční list, který firma vystavuje ke každému zakoupenému zboží.

II. Délka záruky

Záruční doba začíná běžet dnem převzetí zboží kupujícím. Zákonná záruční doba je obecně 24 měsíců. Prodávající může tuto zákonnou lhůtu prodloužit. Délka záruční doby je vždy vyznačena na faktuře nebo záručním listu. Záruční doba se skládá ze zákonné lhůty (24 měsíců) a prodloužené lhůty. V rámci zákonné záruční lhůty se reklamace řídí Občanským zákoníkem SR č. 40/1964 Sb. § 619-627 s přihlédnutím k tomuto reklamačnímu řádu. U prodloužené lhůty se reklamace řídí výhradně tímto řádem.

III. Záruční podmínky

Kupujícímu doporučujeme zkontrolovat stav zboží (zásilky) ihned při převzetí od přepravní společnosti (počet balíků, neporušenost, poškození krabic) podle přiloženého přepravního listu a odmítnout převzetí neúplné nebo poškozené zásilky. Případné poškození nebo nekompletnost zásilky, která byla způsobena vinou přepravní společnosti je nutno řešit přímo s touto přepravní společností a pak oznámit věc prodávajícímu. Prodávající zajistí patřičná opatření ohledně reklamace a proto doporučujeme při jakémkoliv podobném případě co nejdříve podat zprávu na info@nabytek-reaction.cz Pokud kupující převezme od přepravce zásilku poškozenou nebo nekompletní a potvrdí svým podpisem korektní předání zboží, nelze reklamaci dodatečně uplatnit.
Při použití zásilkové služby nebo veřejného dopravce se reklamace výrobku poškozeného při přepravě řídí reklamačním řádem přepravní společnosti a příslušnými ustanoveními občanského resp. obchodního zákoníku SR. Takto způsobené vady nelze reklamovat u prodávajícího.
Kupující má právo uplatnit si záruku pouze na zboží, které vykazuje vadu, vztahuje se na něj záruční lhůta a bylo zakoupeno od REACTION s.r.o. Prodávající neodpovídá za vady, na které byl kupující v době uzavírání smlouvy upozorněn! Kupující doloží platnost záruky předložením nákupního dokladu, pokud bylo v minulosti zboží reklamováno, též doloží doklad o reklamaci. Na předloženém dokladu (nákupní nebo reklamační doklad) musí být shodné sériové číslo jako na reklamovaném výrobku (pokud výrobek sériové číslo má).
Záruka se nevztahuje na závady vzniklé špatnou obsluhou, neodborným nebo nepřiměřeným používáním a instalováním, které jsou v rozporu s uživatelskou příručkou, nebo poškození zařízení nadměrným mechanickým opotrebovaním. Prodávajíci negarantuje plnou funkčnost výrobku, pokud pro tento výrobek nebyly vytvořeny vhodné podmínky při instalaci a při zahájení fungování výrobku. Za případné problémy způsobené omezenou funkčností, které tuto podmínku nesplňují, nepřebírá prodávající odpovědnost.

Nárok na uplatnění záruky u prodávajícího kupujícím zaniká:

a. nepředložením dokladu o zaplacení, dodacího listu nebo záručního listu, příslušenství nebo dokumentace zboží,

b. neoznámení zjevných vad při převzetí zboží,

c. uplynutím záruční doby zboží,

d. mechanickým poškozením zboží způsobeným kupujícím,

e. používáním zboží v podmínkách, které neodpovídají svojí vlhkostí, chemickými a mechanickými vlivy přirozenému prostředí,

f. neodborným zacházením, obsluhou, nebo zanedbáním péče o zboží,

g. poškozením zboží nadměrným zatěžováním nebo používáním v rozporu s podmínkami uvedenými v dokumentaci, obecnými zásadami, technickými normami nebo bezpečnostními předpisy platnými v ČR,

h. poškozením zboží neodvratitelnými a / nebo nepředvídatelnými událostmi,

i. poškozením zboží náhodnou zkázou a náhodným zhoršením,

j. neodborným zásahem, poškozením při dopravě, poškozením vodou, ohněm, statickou či atmosférickou elektřinou nebo jiným zásahem vyšší moci,

k. zásahem do zboží k tomu neoprávněné osoby.


Záruka se vztahuje na závady materiálu, funkčnosti, závady vzniklé při výrobě, montáži nebo instalaci zboží převedeny pracovníky prodávajícího.

Zboží podané k reklamaci bude testováno pouze na závadu písemně uvedenou kupujícím (v reklamačním formuláři, v přiloženém dopise s popisem závady). Pokud technik zjistí, že příčinou problému není reklamovaný výrobek, ale nekorektní instalace, bude reklamace zamítnuta a náklady s neoprávněnou reklamací budou přeúčtovány reklamujícímu.


IV. Způsob vyřízení reklamace

Reklamovaný výrobek je nutné zaslat zpět poštou, doporučujeme jako doporučenou zásilku, případně pokud se jedná o nadrozměrný zboží kurýrní službou nebo osobně ho přivést, a zabaleno tak, aby se při přepravě do fy. nepoškodil. Předem je třeba emailem, telefonicky nebo přes zprávou skype o této skutečnosti informovat. Zboží neposílat na dobírku! Takto poslán zboží nebude naším pracovníkem přejatý.
Adresa: REACTION s.r.o., Tomášikova 30, 821 01 Bratislava, Slovensko.

Pokud jde o závadu, která se dá odstranit, bude zboží opraveno, nebo vyměněno za nové. Prodávající je oprávněn poškozené zboží kupujícímu vyměnit za zboží se stejnými nebo podobnými užitnými vlastnostmi. Pokud není možné vyměnit ani opravit zboží a povaha vady nebrání obvyklému užívání, může se kupující s prodávajícím dohodnout na přiměřené slevě z ceny zboží (v případě slevy není možné tuto vadu opakovaně reklamovat). V případě, že se reklamace nelze vyřídit ani jedním z těchto způsobů, bude kupujícímu vystaven dobropis.

Dobropisem může být vybavena reklamace produktu, kde byla 3x opravena stejná závada.

Reklamaci zboží prodávající vyřizuje bez zbytečného odkladu, maximálně však do 30 kalendářních dnů od data uplatnění reklamace kupujícím. Tato lhůta není závazná pro kupujícího, který při nákupu uplatňoval IČO, čili jeho vztah s prodávajícím upravuje Obchodní zákoník SR.

Po vyřízení reklamace se záruční lhůta prodlužuje o dobu trvání reklamace. V případě neoprávněné reklamace se záruční doba neprodlužuje. Pokud byla reklamace zboží v zákonné záruční lhůtě vyřízena výměnou zboží za nové, začne záruční doba běžet od začátku vyřízení reklamace. Pokud byla reklamace vyřízena výměnou, je další reklamace považována za první reklamování zboží.

Po vyřízení reklamace prodávající upozorní o ukončení reklamace kupujícího telefonicky, SMS nebo e-mailem a písemně. Pokud bylo zboží poslán přepravní společností, bude po vyřízení automaticky poslán na adresu kupujícího. Pokud se z jakéhokoliv důvodu stane, že SMS nebo e-mail neobdržíte v zákonné měsíční lhůtě, prosíme abyste nás kontaktovali nakolik máte stejná práva jako kdyby reklamace byla uznána.

V. Záruka na spotřební materiál

Pokud je obsahem balení nebo předmětem koupě spotřební materiál (šamotové tvarovky, rošty, žárovzdorné sklo, tmely, lepidla, těsnění nebo jiný drobný materiál), je jeho životnost 6 měsíců.